Ekonomi Baru Buat Permatang Berorientasikan Eko-Pelancongan – PakYa

Ekonomi Baru Buat Permatang Berorientasikan Eko-Pelancongan – PakYa

TANJUNG KARANG,. Mohd Yahya Mat Sahri atau lebih mesra dengan panggilan Pak Ya,terus berkempen dengan baki tinggal beberapa hari lagi sebelum berakhirnya waktu berkempen pilihan raya negeri (PRN) akan dimanfaat sepenuhnya.sehingga habis waktu berkempen kalau perlu katanya.

Dalam menjayakan Permatang permata Selangor maka aspek keindahan dan kebersihan akan diberi tumpuan sepenuhnya katanya lagi.

Pertumbuhan ekononmi baru berorientasikan eko-Pelancongan,itu menjadi Tekad Pakya dalam merancakan ekonomi permatang pada masa akan datang, apatah lagi Permatang berdekatan dengan Kuala Selangor.yang sudah dikenali dengan kawasan pelancongan di Daerah itu seperti Bukit Malawati,Taman alam,skymirror,dan banyak lagi sudah tentunya permatang juga akan merima tempiasnya kata beliau.

KEMPEN PERMATANG INDAH DAN BERSIH

Kempen ini menjadi pemangkin kepada pertumbuhan Permatang pada masa akan datang, sememangnya ada cabaran untuk itu Pakya,bertekad menjadikan Permatang indah dan bersih dengan kebanjiran pelancong yang ingin menikmati Khazanah alam dan keunikkan yang ada disini tambahnya lagi.

Permatang perlu ada identiti yang baru semangat baru wajah baru ceria, bersih dan indah menyedari hakikat ini Pakya, tampil kehadapan untuk menampilkan permatang lebih indah bersih sekaligus sebagai salah satu kawasan yang bersih di selangor demi menepati slogan (PERMATANG PERMATA SELANGOR).

Semangat saya untuk meneruskan 5 tekad untuk Permatang ini mungkin tidak akan berhenti disitu sahaja, ianya akan terus bergerak kearah yang lebih baik lagi buat semua warga Permatang pada satu hari nanti katanya lagi mengakhir katanya pada sidang media semalam.

–RAHMAN

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)